۱- یک روز زودتر برای بازگشتن به کار آماده شوید. برای مثال کارهای سال گذشته را بررسی کنید، لباس‌هایتان را حاضر کنید و خوب بخوابید.

۲- کارها و وظایف هفته‌تان را فهرست کنید. این کار باعث خواهد شد آن دسته از کارهایی که فراموش کرده‌اید را نیز به خاطر بیاورید.

۳- اگر پس از تعطیلات مجبور نیستید به محیط کار بروید و کارفرمایتان امکان #دورکاری را برای شما فراهم کرده است، بهتر است که از این فرصت استفاده کنید. با این حال، اگر مجبور هستید به محیط کار بروید حتماً نکات بهداشتی را رعایت کنید.

۴- سعی نکنید کارهای عقب افتاده را در همان ساعات ابتدایی انجام دهید. بهتر است در اولین قدم برنامه‌ریزی کنید.

۵- وظایف خود را فهرست کنید و به آن‌ها اولویت دهید. این کار باعث می‌شود وظایف‌تان را از قبل بدانید.

۶- برای انجام کارها استراتژی داشته باشید. برای مثال شاید بهتر باشد ابتدا کارهای آسان را انجام دهید تا ذهن‌تان برای کارهای سنگین‌تر آماده شود.

۷- سعی کنید به روتین‌ کاری خود برگردید.

۸- برای خودتان زنگ‌های تفریح کوتاه و متعدد تعریف کنید. این کار کمک می‌کند تا ذهن‌تان به مرور برای انجام کارها به روال سابق آماده شود.

۹- آب، چای و قهوه بنوشید. نوشیدن چای و قهوه خستگی و کسالت تعطیلات را رفع می‌کند و باعث می‌شود با هشیاری بیشتری به کارها رسیدگی کنید
 

کانال

تلگرام

صفحه

اینستاگرام

ارتباط با ما از طریق

ایمیل


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها